slot versleten, sleutel gebroken deur gedemonteerd - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu slot versleten, sleutel gebroken deur gedemonteerd - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu

slot versleten, sleutel gebroken deur gedemonteerd

Door: Axel

Blijf op de hoogte en volg Axel

24 Mei 2015 | Roemenië, Traniş

Vandaag weer leuk bezig geweest met Pinksteren. Wij hebben namelijk 2 deuren voor de blokhut. Die samen naar elkaar toe bewegen en zo de ingang vormen. (net als in een kerk zeg maar) Nu is het slot daarvan versleten en daardoor klemde het nogal. vanochtend zo erg dat we de deur niet open kregen en dus opgesloten zaten. Ik wilde er toch graag uit. (moest naar de wc... jaja zeikerd ben ik weet t!! ;-)) Dus eerst nog gewoon met de sleutel geprobeerd. Daarna slot ingevet met boter. Uiteindelijk sleutel gebroken. (vakkundig in een rechte lijn heel dicht op het slot zelf zodat je hem er nevernooitniet meer uit krijgt. (Stagebegeleider was ook blij met mij)) dus heb daarna de deur maar gedemonteerd door 7 schroeven er uit te halen met een boterhammenmesje we waren weer vrij!!


wat trouwens wel jammer is is het weer. we hebben ontzettend veel regen en dat werkt niet echt fijn...

  • 25 Mei 2015 - 11:46

    Bep.Vaes:

    Zo Axel,dat was zeker wel even schrikken,jij dacht zeker wie haalt me hier weg ha ha ha .Jouw kendende weet jij je daar wel uit te redden.Leuk zo,n ervaring toch.



    Groetjes Oma.Vaes

  • 25 Mei 2015 - 16:37

    Axel Vaes:

    nou ik was vrij snel klaar met wachten op iemand. ik zat meer hoe ga ik straks aan mn stagebegeleider uitleggen dat zijn slot echt niet goed is, ik zijn reservesleutel heb gebroken. en zn deur gedemonteerd... gelukkig was hij heel begripvol

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Traniş

Mijn eerste reis

in Roemenië voor stage

Recente Reisverslagen:

07 Juli 2015

wat warm!!!

05 Juli 2015

de houtzagerij

30 Juni 2015

half way there

12 Juni 2015

de omgeving

31 Mei 2015

er is weer zon!!!
Axel

hoi

Actief sinds 14 April 2015
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 3514

Voorgaande reizen:

12 Mei 2015 - 30 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: