de omgeving - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu de omgeving - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu

de omgeving

Door: Axel

Blijf op de hoogte en volg Axel

12 Juni 2015 | Roemenië, Traniş

De omgeving

Zoals beloofd heb ik een aantal foto’s geupload van de omgeving. Ik ben daarvoor hier in de buurt een bergpaadje opgelopen. Ik heb tijdens het lopen enkele foto’s van het pad gemaakt noujaa… pad… echter zijn ze niet echt allemaal even duidelijk. Ik heb mijn best gedaan, en hoop er het beste van. Mocht het niet duidelijk zijn, vraag me er maar naar als ik weer terug ben dan vertel ik wat ik heb geprobeerd te fotograferen. Verder op verzoek van de medestagiaires hierbij een stukje over de medestagiaires.
Ik zit samen in een huisje met Thomas, deze kende ik al want hij zit bij mij in de klas, zit 2 dagen per week in pojeni (dorp verderop spreek uit als po-jen) aangezien hij daar zijn opdrachten beter uit kan voeren. Maar is erg gezellig.
Dan hebben we naast ons een blokhutje leeg en daarnaast zitten Sandra en Martijn. Ook heel gezellig, zij volgen een studie aan het Larenstijn (hbo) zij volgen de opleiding bos & natuurbeheer. Zijn heel gezellig en kunnen goed tegen een grapje.
Dan hebben we Cristiaan en Gert nog, zij studeren ook aan het Larenstijn (nog steeds hbo) volgen de zelfde opleiding als Sandra en Martijn. Maar zijn dan meer gespecialiseerd op dat wat er dan ook echt in het bos leeft/groeit. Beide maken ook veel foto’s van de beestjes en plantjes.
Dan hebben we nog een fries genaamd Rick. Soms geen hout van te verstaan, (hij zegt dat ie dan fries praat, weet niet of het waar is…) valt ook veel lol mee te beleven. Ik weet eigenlijk niet welke opleiding hij precies doet, maar hij moet een wilgenkoepel gaan maken hier op het terrein waar hij al mee bezig is..
En dan hebben we Koen nog, oet twente. Ook met hem is het erg gezellig. Hij is hier op vrijwillige basis en heeft dus geen opdracht vanuit school maar helpt mijn stagebegeleider met wat klusjes hier op het terrein.

• 12 Juni 2015 - 19:55

Petra:

Een paar foto's zijn niet geüpload. 459-463 en 465-466

• 12 Juni 2015 - 21:29

Carmen Todita:

Leuk Axel, krijgen we nog meer te zien?

Veel succes!!!

Carmen Todita

• 15 Juni 2015 - 08:48

Axel Vaes:

bedankt mam,

Geen idee of er nog meer foto's komen. heb je nog leuke foto's liggen?

Axel

• 15 Juni 2015 - 20:32

Toon En Marita:

Nou Axel, je hebt nog verborgen talenten. Is fotograaf iets voor jou? Wel mooi daar. Zal straks wel weer wennen zijn, terug in ons kikkerlandje. Maar dit nemen ze je niet meer af.
    Veel plezier nog en nogmaals succes met je opdracht.
    doei
    Toon en Marita

• 16 Juni 2015 - 20:16

Axel Vaes:

vind je? nou bedankt, is met mijn telefoon gedaan niks speciaals dus.

het gaat zeker wennen zijn om weer terug in Nederland te zijn. niet steeds meer gecorrigeerd worden op mijn taal gebruik door de Gelderlanders... oh wat fijn!!

• 17 Juni 2015 - 15:25

Bep Vaes:

wat geweldig Axel in zo,n omgeving te mogen verblijven,Oja ik heb de loempia,s zelf maar opgegeten,ha,ha groetje Oma

• 17 Juni 2015 - 16:22

Kimberley Borm:

Hoi Axel,

Mooi om de foto`s te zien!

Heel veel plezier nog en geniet ervan!

Groeten,
    Kimberley