wat warm!!! - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu wat warm!!! - Reisverslag uit Traniş, Roemenië van Axel Vaes - WaarBenJij.nu

wat warm!!!

Door: Axel

Blijf op de hoogte en volg Axel

07 Juli 2015 | Roemenië, Traniş

Vandaag was het erg warm, heb dus veel in het water gezeten. ik ben samen met Koen naar Gert gelopen die zat te vissen... Door de rivier.... Gert was duidelijk minder enthousiast over dit idee als wij. Vervolgens zijn we op de terugweg de eerste afslag rechts gegaan in de rivier. Dit komt uit op 2 watervallen die we beklommen hebben. Inderdaad zonder te vallen. Daarna hebben we nog even in ons bad gezeten. Welke we in de rivier hebben gemaakt. Hoe is het anders in Nederland?

P.S.
Fijne vakantie gewenst tante Jolanda en oom Xavier. Hoorde van Niels dat jullie naar Spanje gaan
wish you a very nice vacation aunt Jolanda and uncle Xavier. Niels told me you go to spain.
deseo tu ustedes una muy biene vacaciones. En aan de rest ga ik niet eens beginnen. Waarschijnlijk is dit namelijk al fout, maar heb het geprobeerd.

• 07 Juli 2015 - 20:07

Petra:

In Nederland was het vandaag ook nog warm, maar niet zoals bij jou en in Zwitserland. Morgen wordt het bij ons in ieder geval 10 graden kouder. Nu is het vrij benauwd.

Goed dat je het in ieder geval probeert in het Spaans.

• 08 Juli 2015 - 16:38

Jolanda Vaes:

Os deseo unas buenas vacaciones......valt niet mee hè

volgens mij waren we tegelijk aan het schrijven,ik was nog met het vorige bericht bezig>>

Adios amigo!!XX

• 09 Juli 2015 - 06:28

Axel Vaes:

oja buenas. biene is roemeens.

dat is ook toevallig

• 23 Juli 2015 - 16:18

Casa Careel:

Hoi Axel,

Bedankt voor alles en nog veel plezier tijdens jullie vakantie.

Drum bune,

Carmen Todita